-

Nu har jag pluggat klart, den var inte så mycket idag ändå stadstrafik är helt klart nu. Imorgon börjar jag på landsväg eller kanske redan ikväll tror jag. Det går ju snabbt nu när jag bara repeterar.Ska bli så skönt när jag har detta avklarat! Kommer bli så glad när man äntligen har körkortet, och det skulle jag aldrig klara jag mena verkligen ALDRIG! utan Camille och Camillas hjälp :)

Just nu sitter jag och tittar på alvin och gänges med alison, vet int eriktigt när jag åker till min farbror eftersom hennes mamma inte behagar att svara i telefonen, och min bror är påväg nu också funderar på att tvinga med mig honom dit. Får se när mäd kommer hem också om hon kan följa med.

HAHHAHAH enso ligger bredvid mig i soffan och snarkar som en liten gris.

Puss & Kram! /g

Kommentarer
Postat av: Anonym

körkortet är jätteskönt att ha men jag kör inte när det är snö, höll på att krocka i måndags

2009-12-20 @ 12:27:40
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Gabrielle

Ojdå hoppas det gick bra för dig!! körde också nu i snön det var inte så roligt var livrädd haha

2009-12-21 @ 13:18:29
URL: http://myblacksista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0