2:a advent!


God morgon!
Vaknade upp idag med två extra gäster i sängen...min ena dotter o son hade krypit upp mellan mig o min man...
Så det va bara att  gå upp :)
Vi gick ner o gjorde lite varma mackor till frukost, kanske inte det mest nyttigaste men ibland får man fuska  ;)
Sen tände vi andra ljuset i adventljusstaken ...
Shit alltså det e snart JUL!! 
Nästan alla julklappar e avklarde har bara några få kvar...
I jul ska vi vara hos mig jag o min kära faster har gjort en deal, jul hos mig påsk hos henne :)
Idag ska jag ha tvättstuga , så det händer nog inget speciellt på denna sida av Stockholm för mig, men men dagen har precis börjat så vad som helst kan ju hända.
Kram / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0