A cup of hot chocolate..

Efter en underbar middag bestående av varm soppa med ost smörgås , så sitter jag nu och avnjuter en varm kopp choklad med min  mumin kopp som jag fick i födelsedagspresent.
Jag fixade i ordning det nu när barnen kom in efter lite pulk åkning, tänkte att dom behövde nåt att värma upp sig med :)
Så nu sitter vi hela familjen o njuter :)
Fattas bara en varm spis med en öppen eld...mm det vore väl guld värt just nu...

Dagens middag :
Soppa med tomat,ris o potatis.



Varm choklad :) Love it, den e gjord på gamalt traditionellt sett m kakao o socker.



Och med det säger jag good night!
För nu ska jag titta på film m kidsen sen e det dags att sussa kudden :)

Sov gott alla glada där ute!
Hugz /  Camilla

Kommentarer
Postat av: Nadjan

Hej, fin blogg du har :) Allt bra med dig?

2009-12-17 @ 20:22:35
URL: http://nadiiii.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack kära moster :) härlig blogg du har skaffat dig.. trodde inte jag skulle få se dig i bloggvärlden hhaha måste ses snart!

LOVE

2009-12-17 @ 22:15:41
URL: http://mallankriss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0