äntligen

Hej alla glada! jag är inte stolt för detta.. Har åstakommit ett inlägg idag?!
Idag har jag vart i skolan, blev dock inte klar med min vägg vilket innebär att jag måste till skolan på onsdag innan kryssningen, och göra klart den.. Men det får väl duga. Det är ju bara att packa allt innan dra hem hämta väskan och sen dra till båten! a man with a plan!!

Camille var jätte snäll och kom och hämtade mig på stationen idag, jag fick köra bilen till bankomaten sen till beblioteket sen till min morbror och sedan hem! det var lite jobbigt att träffa min morbror, visst var jag glad för att se honom men vad säger man till en cancer sjuk människa som har ont? Jag sa hej hur mår du och krama honom? ja hur mår han? det är väl rätt uppenbart. Men man vet ju inte vad man ska säga.. När vi kom hem var madde kusin här med hennes kompis. Vi åt och sådär ja ni ser ju i inlägget som camilla har skrivit haha.

Hahah vet inte riktigt vad jag ska skriva har en gabriel på mig som låtsas biter mig, en alison som tar upp hela soffan, en george som spelar guitarr (stavning?) KAOS?! but thats the way we do it höhöhöö.. nej nu börjar mammas pojkar igen peaceout/ g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0