ÄR DET SÅ?!

Jag har tänkt på en sak.. Varför måste vissa människor gå igenom allt och andra inget? Om jag får säga det själv så har både ulrika, camilla och min morbror gått igenom attans mycket. Räcker det inte snart?! Jag vet mycket väl att min morbror kommer klara sig från detta för att han är stark nog. Men att gå runt med oro dag ut och dag in är inte precis det bästa värken för honom eller för folk i hans närhet. Han vet att han har stort stöd från sin familj och att vi aldrig vänder ryggen. Är det något vi kan så är det banne mig att stötta! Jag tror att de personer som gud anser är lite starkare här i livet får tåla lite mer också kan det vara så? Både ulrika och camilla är två väldigt starka personer! och jag beundrar dom väldigt mycket för det. / gabrielle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0