Ber om syndernas förlåtelse


Okej nu har man syndat igen...jäkla skit jag som lovade mig själv att låta bli godsakerna till jul :(
Men kommer min man hem med himmelsk baklava så e ju d loppet kört!!
har atgit hem min pappa oxå som inte mådde så bra, och gett honom hans medicin samt ringde honom nu ikväll o påminde honom om kvälls medicinen...

Nu har ryktet spridit sig till mina 2 halvsystrar att pappa har cancer, han är INTE ens deras pappa utan är födda i äktenskapet med min mamma , men hon följde dock inte äktenskapsförorden och dom tio gud budord direkt, mer behöver jag väl inte säga. Som ni ser e vårt  familje liv lite komplicertat...  :(
I 15 år trodde  min pappa att tvillingarna var hans, dock hade han lite misstanke men det blev bekräftat när tjejerna va 15 år o min mamma kläckte ur sig det... Det blev en chock, min ena syster blev helt förstörd, men idag verkar hon inte bry sig så mkt dock.

Sen min syrra stack från mig o vi blev ovänner o jag klippte av banden helt, så har dom väl inte brytt sig så mkt om pappa??
Jag tvättar åt honom, ser till att han mår bra o hör av regelbundet... VAD gör dom??!!
Ska dom komma nu och fråga om det e sant m pappas cancer??  Ja som om vi skulle ljuga om det...Vi är inte som vår MAMMA!!
Min ena syster ringde min andra syster ( som e min HEL syster) o frågade om det va sant, för på något sätt visste hon... Jag känner lite RING honom själv för f____!!!
Inte har dom fått reda på det via denna blogg då dom inte ens vet ( hoppas jag ) dess existens....
Men hur som helst, visst har dom rätt han va ju deras pappa i 15 år, men sen då?? dom uppsökte sin biologiska pappa och mer än så vet jag ej...
Inte hälsar någon på pappa nu iallafall... Så varför låtsas att dom bryr sig?!  Man ska väl inte börja med det bara för att det hänt något..eller? Man ska väl vara där i vått som torrt?

Nej nu måste jag ta reda på lill tjejen hon börjar bli övertrött....Och har kissat i pottan o tömt den själv :P

Ha en underbar kväll allihopa !
/ Camilla



Kommentarer
Postat av: ...

Sluta spela så fin Camilla och snacka en massa skit!

Berätta istället hur det verkligen ligget till och VARFÖR din syster stack!Jo..för att du försökte styra hennes liv totalt samt att hon endast skulle städa, tvätta och passa dina barn!!



Och du kan passa på att berätta också vilken ORM du egentligen är och hur mycket hemskheter du har gjort mot folk!!!!!!!!Jag kan nämna några av dem om du vill!



Ska du inte ta och prata lite om det istället för att försöka få folk att tro att du är en liten oskyldig ängel???



En giftigare orm än dig får man leta efter!!!

2009-12-09 @ 00:35:52
Postat av: Camillas riktigt syster

Till : ...

hörru du du din ormig fitta..

va är det du skriver om camilla?

du ska passa din lilla ormiga mun du vet inte vem du bråkar med.



camilla är den god hjärtatst och finnaste personen som finns på denna jord.

hon är ängeln som gud glömde kvar på denna jord.

// Ulrika

2009-12-09 @ 23:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0