BIG NO FOR ME!

Jag tittade nyss på sex i familjen och det är ju helt overkligt. Först att inte kunna få barn alls och sen med lite hjälp få sex stycken. Hade ingen aning om vilka risker det fanns med att ha sex små barn inom sig, visst visste jag att det var risk för barnen men stackars mamman. Hon blev ju jätte sjuk efter att barnen hade kommit ut. Men som tur är så blev hon bättre och lever ett bra liv med sin man och sina sex barn. Helt otroligt egentligen gå från inget till sex måste ju vara en hel omvändning. Men så söta barnen blev efter ett tag, kan ju inte påstå att de var några skönheter när det va pyttepytte små and its okay for me to say that för att pappan tyckte inte heller det. Det är faktiskt intressant att se på sådana program brukar ofta se på Jhon and Kate plus 8. Inte för att jag någonsin skulle klara att ha ett dagis runt mig dyngnet runt men det är kul och imponerande hur folk faktiskt klarar av det.

En saksom jag dock tycker är lite konstigt är att pappan sterreliserade sig efter att barnen var födda, varför?!  helt onödigt ju, det var ju pga av han de inte kunde få barn om jag förstod saken rätt. Och tänk om, inte för att jag tror att det skulle ske men tänk om de skulle vilja ha fler barn? Eller om han skiljer sig med sin fru och gifter om sig och vill ha barn med henne? Hoppas dock att dom lever lyckliga tillsammans med sina barn livet ut. Men att sterrelisera sig är ändå ett stort beslut!

   

nej nu ska jag se på prodject runway och äta köttfärssås som pappa har lagat, gottgottigottgott! haha peaceoutlovers/ gabrielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0