blä

Allaså jag håller på att dö i detta jävla hus!!!!
det är ju för i helvete spöken överallt, har vart hemma själv idag tror knappast att jag gör om det alltså, låter som attd et är någon som drar med saker på glvet på övervåningen och har sig sånt pallar gabrielle inte. Så jag drog ut på en promenad med hunden för att tiden skulle gå fortare tills mamma skulle komma hem. Så öppnar jag yttedörren och så hör jag hur någon håller på uppe så jag smäller igen den igen för att ringa mamma och fråga om hon är hemma, så öppnas dörren och ut kommer MAMMA hahahha, fegis man är va? usch i hate my home now.

Jag har gjort om lite i bloggen tröttnade på den andra vi såg ju så avlånga ut bananface liksom haha. Hoppas camilla också gillar den hon har ju godkänt fotot nu så det får man väl hoppas. Ska läsa lite i min teori bok nu jag säger bara det lyckos er som redan har körkotet avklarat!!!

Peaceout/ gabrielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0