Böcker!

Jag är inte en sådan person som läser så mycket, men varje gånge jag åker utomlands har jag alltid med mig en bok, jag tycker det är jätte skönt att ligga på stranden och läsa och bara ta det lugnt. Det bästa är ju om man verkligen har en riktigt bra bok som man knappt kan lägga ifrån sig! Personligen gillar jag mest verklighetsbaserade böcker, jag tycker inte om att sitta och läsa om något som någon bara har hittat på. Så nu tänkte jag komma med lite boktips till er.  

En blomma i afrikas öknen:




Öken blomman återvänder:




14 år till salu:




Bakom stängda dörrar:



pussgabbi!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med våran "bakom stängda dörrar" !? den var jöh fett BRA!!!! lycka till med att erövra världen med er blogg!!!! JAG TROR PÅ ER! :D <3

// madeleine the princess

2009-12-06 @ 22:56:15
Postat av: gabrielle

HAhahah jag vet inte har du läst den nu?! :D:D TAck för ditt stöd! lär behövas haha <3

2009-12-07 @ 18:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0