böhö

Herregud säger jag bara!!
mensvärk måste nog vara det värsta som finns och när den sitter i utav bara helvete! när jag får ont så har jag skit ont i benen kan knappt och, jag har ju medicin utskriven men själva grejen är den att jag måste ta den innan värken kommer. skit kul att jag inte gjorde det imorse då och har haft ont till nu, sov ett tag. Fan det är väl inte meningen att man ska ha så ont så man ligger och bölar heller?!

Igår var jag på väg att få stryk, haha. Det har hän två gånger tidigare en gång i solberga en gång på kreta och sen nu igen igår. Pappa åkte imorse och han sova när jag skulle gå och lägga mig igår, så jag ville gå in och säga hejdå och krama honom. Så jag lutar mig över honom för att fixa hans täcke sen krama honom, i samma sekund hoppar han till och knyter handen? då insåg jag att han visste inte vem det var, så jag skrek pappapappapappa det är jag! och då skaka han bara på huvuden och krama mig och sov vidare. På kreta var det värsta då flög han upp i sängen satte sig som en gorilla och var på väg och slå, samma sak när vi bodde i solberga. Och varje jävla gång säger han att jag måste väcka honom så han fattar att det är jag. Men när vi bodde i solberga så bodde vi längst ner och det var sommar så vi sov men alla fönster öppna så då fattar jag ju att han reagera när någon kommer och sätter sig på sängen bredvid honom. Men fatta tungt man sover allstå!

nu ska jag plugga mår toppen, sen ska jag fråga mamma om jag får mat från grillen idag.. Vart så sugen på det noooot goood :/. pusshejgabbilen haha, förklaringen till det namnet kommer en annan dag my lovers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0