Brrr its cold out there...

Fy va kallt det e!! Men härligt på samma gång :) Idag va en toppen dag, trots min förkylning, barnen åkte skridskor i Vasa parken. Det va Gabriels första gång på skridskor, trodde det skulle bli som bambi på hal is men icka han va SÅ DUKTIG!! Fattade galoppen på en gång!!
Just nu e jag en väldigt stolt mor kan jag tala om!!
Min dotter skulle sova hos min faster o kusiner så vi åkte förbi till dom en snabbis o lämnade av henne...
Vet ni vad min söta rara faster gav mig? Ni vet jag frågade ju om mineral puder igår, och min svägerska rekommenderade en till mig ni vet av märket ID som kostar väldigt mkt enligt mig...
Min faster gav en till mig!! Och now im a happy girl :) I will so try it on tomorrow.. Även fast jag inte ska någonstans, men man har ju hört att mineral puder ska göra underverk :)
Så TACK SÅ MKT FASTER!!
Jag har bara 2 barn kvar hemma nu, för George drog till sin kompis o sov... Men i will survive, tills imorgon ;)


Det va förbaskat kallt ute idag så det blev päls jackan o päls mössan som har varit min farmors :)

Nisha frös vid isbanan men värmde sig med lite hot chocolate som faster hennes hade fixat ;)

Alison på skridskorna , min isprinsessa :)
Gabriel va super duktig!!


Tack faster!! Uppskattas verkligen!!
Får se om den lever upp till sitt rykte :)
Men det tror jag!

Nu e det movie time här hemma, med mkt chips o godis precis som en lördags kväll ska vara m familjen ;)

Hugs / Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0