Busy day 2 day..

Idag har jag varit på bio med mina barn, vi va o såg Alvin o gänget 2, den va bra o det tyckte barnen m :)

Sedan åkte vi iväg o önskade god fortsättning till övrig släkt o vänner som vi ej träffade igår.

Så vi åkte hemifrån kl 11.30 och kom hem allldeles nyss så idag har det varit en busy day!!

Men det ör oxå skönt att få komma hemifrån ibland, det kan bli så låång tråkigt att bara vara hemma o typ glo på tv hela dagen eller va tycker ni??

Vad gör folk egentligen för att få dagarna att gå? Vad gör ni?

Mellandagsrean har ju börjat nu, men jag har aldrig varit ett stort fan av att trängas o stå en evighet i köer , nej jag tycker det e as jobbigt o så svettas alla o så måste man själv stå där o stå ut med andras kroppslukt, NO THANKS! Thats nasty...

Ha en fortsatt trevlig kväll nu allesammans!! / Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0