Cute...



Min dotter e såå söt, är lite orolig att lite för många friare kommer att knacka på dörren om ca sådär 15 år...
Ajajaj.... Jobbigt värre!!
Hon har ljust hår o vackra mörka ögen, haha hennes pappa e syrian o mamman svensk o varken jag eller pappan e ljusa, han är inte lika mörk som syrianer kan vara, men dom har oxå många ljusa släktingar så...
En del ser ju ut som ryssar... Så skenet bedrar ibland :)
 PÅ det här fotot var vi på ett bröllop , dom rockar fett syrianska bröllop, där är det ingen som sitter still, alla dansar och har roligt.. Me like!
Därför föredrar jag deras kultur lite bättre när det gäller vissa saker, allt är inte positivt. Men många har fel syn på syrianernas kultur, jag har tagit in mig deras kultur och eftersträvar den mer än min egna kultur.
Men det är klart jag har ju levt med syrianer nu i 12 år..det sätter sina spår  ;)

Auf weidersen!!
/ Camilla

Kommentarer
Postat av: ll

Skit snygg..hahah tror du själv på det där???



syrian wanna be heter det...Du borde inse att de inte bryr sis om dig, syrianerna, och att du alltid kommer vara en liten, ogift slyna i deras ögon... puuuusssss

2009-12-12 @ 23:38:37
Postat av: kvarstabitchen

varför vill syrianska män ha en svensk kvinna istället för en inavlad släkting till fru????

Svenska kvinnor knullar bättre i rätt hål också inte i röven!!!

och föresten gift eller inte gift,är man finare då.Vet många som är gifta och som knullar runt med andra så fort deras män åker till sin pizzeria eller frisörsalong för att jobba,och efter jobbet drar männen ut på en raggar runda för att sätta på alla horor dom kan.

Så vem är en slyna i dina ögon nu då??????Ett svar önskas tackar!

2009-12-13 @ 18:11:54
Postat av: ll

ingen säger att de inte gör det och jag säger inte att hon ÄR en slyna! utan bara att syrianerna ser på sånna tjejer på det sättet.Och jag tycker att hon ska ta och vara stolt över att vara svensk i stället för att försöka bli som en syrian.Syrianerna borde försöka bli som svenskarna, det är i Sverige de bor nu...att anpassa sig lite vore inte skadligt...Ni måste ha missuppfattat det hela...

2009-12-13 @ 22:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0