Dåligt comviq

Comviq är jätte bra inget snack om saken!! jag har alltid haft kontantkort (kompis) och ringde då för ungefär 300 kri månaden. I somras kom det en kille till oss och knackade dörr och ville sälja comviq abonemang till oss. Mamma fixade det till mig och henne eftersom vi hade snackat om det tidigare och det är så mycket skönare att ha det när man är utomland och så. Snubben skrev upp mig på något som heter kompis pott och mamma på snackis, helt sjukt egentligen att inte jag också fick snackis. Eftersom jag smsar betydligt mycket mer än vad mamma gör och jag betala för mina sms. Nu har vi fått hem två räkningar där min summa ligger på 1924 kr, och jag har smsat för 1300kr INOM COMVIQ!!!!!! sjukt va???? Mammas räkning ligger på 63 kr och hon har smsat för noll kronor! Snacka om att jag måste byta abonemang och det är FORT!!  / g

Kommentarer
Postat av: camilla

BYT SNABBT ta comviq fast pris...jag fåt max 800 kr i räkning varje månad... Du får ringa hur mycket du vill ( nästan) till ALLA abonnenter o fasta telefoner o smsa gratis o mmsa har jag för mig gratis... Puss

2009-12-15 @ 21:12:31
Postat av: Anonym

Ja mamma ska ringa dom imorgon tror jag, för detta funkar inte!! PUSS

2009-12-15 @ 21:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0