sjukling tillbaka

Hej älskling, gabrielle på tråden!

fyfan så sjuk jag blev, hade ingen ork till någonting igår.. när jag satt med camille i bilen igår ropa han på mig flera gånger om jag levde haha. Och jag hade så jävla ont i ryggen också efter natten. Men nu mår jag mycket bättre men hade dock mycket hög feber igår när jag gick och la mig så den kommer väl och går. Men jag absolut måste bli frisk med tanke på att jag ska på kryssning på onsdag och melina fyller år :D så jag har inget val!! tror dock inte att det kommer bli några problem om det inte skulle bli en helomvändning från hur jag mår nu.



Titta så fint det är utanför mitt fönster, så död som jag var igår tror jag faktiskt inte att jag uppfattade att det var snö ute, vaknade av plogbilen och undrade vafan det var förnågot med sen såg jag ju att det var snö ute, kanske blir en vit jul trots allt? Nej nu ska jag ringa skolan och sjukanmäla mig sen ska jag sova vidare. i need my rest hörs sen pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0