kryssning

Resan började med att jag och melina skulle möta upp sofia och hennes gäng i värtahamnen. hur gick det? INTE bra.. Vi kommer till ropsten där vi ska ta  buss 76 till båten, kom buss 76? nej.. vi fick stå där och vänta jätte länge. Och vi var ju helt stressade för vi ville ju inte missa båten plus att jag hade sofias och gängets biljetter också så inte ens dom skulle komma på båten vilket blev stress gånger 100. men som tur var kom bussen vi kommer in i terminalen vem sitter där innan för en glasruta som en råtta jo "kissie" leker fin som vanligt. Vet inte varför men hon satt och stirra på mig och melina? och självklart skulle hon ju på båten sist av alla. haha loser! Vi gick på båden lämna in våra grejr i hyttarna sen drog vi ner och köpte dricka. Vi tjejer drog till min och melinas hytt och gjorde iordning oss medas killarna gick till deras. Sofia var absolut inte haype på min outfitt så elak men sen gillade hon den minsann. Efter mycket om och men med sofias klänningar och melinas strumpbyxor kom vi ner till scenen där det var massor som uppträde vi beställde drinkar som jag absolut inte drack helvete så äcklig den var, sen satt vi där och titta samt gick upp vid scenen och dansa medans man trängdes. När det var klart drog vi upp till discot betällde ännu en drink eller sofia bjöd på den faktiskt inte så god, men tack ändå :). Men melina klantskallen välte ut den över mina skor och byxor, de mestahamna på skorna men det är lugna puckar! Och vilka träffade vi i discot om inte sanna och denice!!!!!!! Både jag och melina skrek och dom två också det var så kul att träffa dom och vi babbla i munnen på varandra hela tiden, så vi drog upp på dansgolvet och dansa tillsammans for old times sake liksom. Sen kom toppluvan och börja snacka om att röka på i vår hytt vilket jag och melina kasnke inte tyckte var världens bästa idé så vi drog ner till hytten och somna.. klockan halv sju på morgonen jag var DÖD!!

Det hände jättemycket mer innan efter och mellan allt detta, men skulle jag skriva det blir det en bok haha, jag råder alla som är över 18 att åka till nästa fiftyfifty för det är faktiskt en skön stämning på båten med roligt folk. SPIK att vi drar dit igen!!

















Finns 1000 bilder till men jag orkar inte fixa dom haha, men här har ni några pusspuss! /g


Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

jag vill också åka på kryssning! fan va snygg han emd svarta hoodien va ;D

2009-12-17 @ 23:55:10
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: gabrielle

Yes det är ju skit kul! jaså det tycker du! ;)

2009-12-18 @ 00:11:08
URL: http://myblacksista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0