En liten vit morgon...

Jaha nu har barnen åkt till skolan och dom andra e på dagis.
är förbaskat trött idag så det inte e sant... Min stackars kusin har vaknat titt som tätt under natter o kräkts... Stackarn tycker synd om henne...Nu ligger hon o sover så jag misstänker att det blir nog ingen skola för den damen idag.
Min yngsta dotter e oxå hemma men hon stac karn e genomförkyld.

Som ni kankse  vet som läser denna blogg så har jag lite fiender runt omkring mig ;)
men det rör mig inte ryggen, jag vet vem det är o jag har lite att säga den personen oxå, så det är lika poäng, det är bara dt att jagg fattar ingenting, jag blev förbannad när folk började bry sig om pappa när dom knappt hört av sig annars. Klart att dom har rätt att bry sig, han e som deras pappa oxå fast inte biologiskt, och jag menar pappa sa själv att dom knappt hör av sig annars så han tyckte oxå att det va konstigt varför detta intresse nu helt plötsligt?
Alltså jag fråntar dom inte rätten att bry sig för pappa behöver all stöd han kan få nu, men man ska väl visa att man bryr sig annars oxå?? Eller vad tycker ni??

Hur som helst så bryr jag mig inte om mina små syskon så mkt, och vad spelar det för roll egentligen, är bara fundersam om varför denna jj o ll bryr sig sååå mkt?? Dt är ju inte ens er syster om man uttrycker det så.
Ni har nog oxå sagt ett o annat om henne... Jag orkar inte med massa gossip så nu tänker jag stänga min bok om mina småsyskon. För det finns inget att kommentera om när det gäller dom. Jag har mitt liv o dom har deras!! Thats it!!
Jag har inte sagt nåt ont ord om frida här på bloggen, endast fakta. jag kommer alltid att bry mig om dom på ngt sätt, blodsband e alltid tjockare än vatten.
Och skulle det hända dom ngt så skulle jag faktiskt, tro dt eller ej, men bli ledsen. För jg har vuxit upp med dom o praktiskt taget uppfostrat dom, för ni ska ju inte tro att vår mor brydde sig så mkt efeter skilsmässan med min pappa. 
 Och jag kan ta bort det inlägget tom för nu får det faktiskt vara nog.
Detr kanske va onödigt att dra in henne här, men jag va förbannad när jag skrev det, och sån e jag allt möjligt kan komma ut från min mun då, mkt som jag inte ens menar...

Så du som sitter o skribver antingen kommer du fram ur ditt skal eller så lägger du av? Inte mer än rättvist att du vet vem jag e men jag vet inte vem du e?? man ska väl spela på lika regler??

Nej jag har mkt att göra idag, så i see ya later!!

/Camilla


Kommentarer
Postat av: ok..

ok...förstår dig på ett sätt men blev bara så förbannad när du skrev så elaka saker om din syster..nu har du ändå förklarat det på ett normalt sätt så det kan få vara nog nu, det gick nog för långt ändå och det ber jag om ursäkt för..Eran pappa behöver allt stöd han kan få och jag hoppas verkligen han blir frisk.Din blogg är ändå ganka bra, måste jag erkänna...Ni får vara ifred nu så ni kan koncentrera er på det viktiga, din pappa.

2009-12-14 @ 09:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0