..

Jadu camilla?! vår släkt/familj är det ingen som förstår sig på, inte ens vi själva. Men att de där 3 små ormarna ska bry sig om morbror nu kan de ju glömma!! blir så jävla förbannad. De kan väl gå och bry sig om sin nya pappa istället, så mår dom bättre.. Här har de ingenting att hämta. Dumt nog fick de reda på det.

Har pluggat teori som bara den nu på kvällen, på torsdag åker jag till camilla för att bli förhörd samt hjälpa my love i tvättstugan tänkte jag. Vet inte om jag går till skolan på torsdag eller inte. Det beror på hur det går med min vägg imorgon. Ska försöka hinna klart har ju målat den två gånger dessutom så nu ska jag tappesera. Börjar klockan 12 imorgon så jävla skööönt alltså!!

sitter och ser på hells kitchen, känns som att jag har fått nog av kineser idag.... hörs sen/ gabbi

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja du Gabby thats so true.... Haha hon har precis grävt sin egen fälla ;) Puss på dig kusin!!

2009-12-09 @ 10:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0