filmkväll!

Hejhej!

nu är jag på mycket bättre humör haha. Ja prodject runway hjälpte kan jag ju säga, och de som har börjat med att visa modellernas tävling är ju bara bäst. Har aldrig tänkt på att de faktiskt kan prata blev helt paff när de öppnade käften haha. Min kusin är på sin väg till mig han ville komma och umgås, och se på film så det får han väl göra om han vill var ju ändå klar med plugget liksom. Han skulle bara hem och byta om först? så vi får väl se när han dyker upp. Och när jag somnar ikväll lär väl visa sig, först ska han gå hem då men sen? jag är livrädd i mitt rum skiter ju förihelvete på mig av att sova där.. /gabrielle.



Bästa filmen ever!! det lär bli den vi ser på tonight, har ni sett den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0