förlåt!!

hejhej! hag vet inte riktigt vad jag ska säga, har inte skrivit så mycket idag dels har jag inte haft någon tid och dels händer det andra saker runt omkring som gör att man kanske helt enkelt inte har någon lust. Självklart vill jag ha kvar bloggen. Men det blev lite bortprioriterad idag. Thats it! så Camilla dont worry. Middagen igår blev as lyckad mycket mysig, kan inte påstå att jag var så inne i matlagningen men gott var det! Spelade olika "drick" spel och ´hade det trevligt! Idag har jag vart i stan och köpt kläder iför imorgon med Melina och Sofia, hade värsta paniken visste fan inte vad jag skulle ha på mig men nu har jag köpt mig en klänning. Den får ni se imorgon hela outfiten (: Vi var och bytta sofias kind stav och min anchor idag också, bra att sofia kom på det för nu är den i guld precis som jag ville ha den från första början. Haha har lurat på min kusin en anchor nu också. Tror hon ska ha en i tinningen och en bakom örat som jag.

Mitt förra smycke, man ser den inte så bra men den sitter där bakom örat. Den var liten och grön.

Smycket jag bytte till idag, den är mycket större och i guld. ME LIKE!!

Nu ska jag städa upp lite i mitt rum sen ska jag bädda ner mig i bädden med mina teori böcker och plugga, så jag klarar av detta. Det finns ju faktískt folk som tror att jag kommer göra det även om jag tvivlar lite.. But i aint gonna let you down. / gabrielle


Kommentarer
Postat av: CAMIE

Är det en såndär ankarpiercing eller ? Ser inte så bra ;P

2009-12-26 @ 22:26:33
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0