Frida frida lilla frida...

Hej Frida!!
Tänka sig att du hittat hit.. Säg vad du vill om mig, men du e som mamm.. du vet vad jag menar ;) Tänker inte hänga ut dig hä'r, e mognare än så!
Den största oRMEN e du!! Jag försökte inte styra ditt liv, det gjorde du själv... Du fick toppen betyg när du va hos mig, det får man inte om man måste vara en slav hela tiden som du påstår!!
Men när du drog så gick det DOWN DOWN DOWN för dig :) O det e jag GLAD för!!  Eller ?? Sorlig historia gumman lilla men du har inget att hämta här, absolut inte!! Du har inte hört av dig förut så börja inte nu, kryp tillbaka till den lilla orm hålan du kröp upp ur o stanna där!



hahahaha min "syster" som ni ser har upptäckt oss...synd va ju det!
Aldrig får man vara ifred, dom e såå nyfikna vad som händer i vårat liv så dom bara måste rota runt lite.
Nya Glamour e här så fortsätt att kolla in oss för det här bara början, vi kommer nog ha lika många avsnitt som glamour snart ska ni se ;)
Hon hjälpte till med tvätt, städ o passade barnen ibland när jag skulle handla.
Ibland erbjöd hon SJÄLV att ta hand om dom så jag o min man kunde ha lite egen tid, men jag tackade ALLTID nej till det.
Och jag menar hon bodde ju hos mig så tvätten var väl hennes tvätt oxå?? O hon städade väl b ort sin egen smuts oxå?? Eller va det BARA min tvätt o min smuts??!!
Got damn tjejen sök hjälp, du har så mkt aggressioner i dig.
Och dessutom så bad jag dig om förlåtelse när vi hade bråkat o bad dig komma hem igen , men du ville EJ.
Du gjorde mig en tjänst då, för FY FAN va skönt d e att slippa dig, kändes som en befrielse...

Ja jag har oxå gjort saker som jag inte e stolt över men vem har INTE gjort det??
Dock e jag ingen ORM, dom hugger folk bakom ryggen, som du...
Jag är inte GUDS bästa barn, det va bara JESUS!!

Pusseliluss luss på dig!!

Kommentarer
Postat av: ...

hehehe TYVÄRR men det var inte din "syster" som skrev det...



du kan väl ta och berätta i vems säng din son Gabriel sov från det att han var 2 månader gammal! så att du skulle få sova i lugn och ro!



Tackat nej till din systers hjälp???DU???? hahahahaha du är rolig du!



Din syster skulle ta hand om allting som ni, 6 personer, behövde!



Som din mamma eller som DU menar du???Om du tänker på det jag tror att du tänker på...



Du uttrycker väldigt tydligt ditt hat mot din egen familj, vilket visar vad du är för person!

Vem i hela friden kan hata sina egna systrar???

Och vara glad för deras så kallade "misslyckanden"?



Ta och berätta lite om hur mycket du hatar allt och alla...Din egen familj (det har du berättat liiite om), din mans familj (om de bara visste vilka saker du har gjort bakom deras rygg!!)...dina så kallade kompisar....folk du inte ens känner...ja, allt och alla! Och INGEN av dem har gjort dig nåt!!!

Det kan vara lite roligt i fall de nån gång skulle läsa din "fina" blogg...Så de får veta vad du egentligen tycker om dem...



En sak är klar: du är väldigt bra på att hjärntvätta folk, få dem att hata alla du hatar mm men folk vaknar till förr eller senare!Och då lär du få tillbaka för allt du har gjort!Och då kommer jag skratta väldigt gott!!!



Fler och fler upptäcker vilken orm du är, ja, det är precis vad du är!



Guds bästa barn??? Du är lååååångt ifrån det!!!



2009-12-09 @ 11:30:02
Postat av: kvarstabitchen

Hörru din lilla skit...tro inte att du kan sitta o´ch gömma dej bakom dit IP-nummer din lilla slyna

2009-12-13 @ 18:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0