galna kineser

Hej älskling! gabrielle som skriver.

Idag har jag vart i skolan, hade bara en lektinon och det var matte, när jag satt där kändes det väldans onödigt att jag åkte till skolan bara för att ha matte?! vi slutade klockan tolv och de som hade något att ta igen i något/några änmen skulle stanna kvar och göra det. Proffset sälv hade absolut ingenting förutom idrottsprovet som var frivilligt och som jag valde att inte göra. På matten spelade vi med tärningar räknade lite och sen fick vi gå! Efter skolan åkte jag, amanda och sofia till kista centrum och kollade runt lite i den "nya" delen  som de har byggt, satan i gatan vad mycket jag hittade som jag bara måste ha! haha. Det är ju ungefär samma affärer som i skärholmen men deras lokaler är mycket större i kista och mycket större utbud. Hitta massor som jag önskar mig i julklapp!

HAHAHahha när jag osh sofia sätter oss på tunnelbanan på väg till tc så sitter de två kineser på andra sidan gången. Ena killen får syn på sofias kindpiercingar och börjar babbla om det till sin kompis. Helt plötsligt blev de jätteintresserade av dom och börja prata med oss, de båda var ju stup packade, rätt som det var så tar ena killen fram en kamera sätter sig bredvid mig och ska börja fotta sofia? självklart vet man ju att kineser gillar och fotta men någon gräns får det väl vara? så jag började ju asgarva jag kunde inte sluta tårarna bara rann ner, och sofia började ju själv garva och gömde sitt ansikte. Sen sätter sig polaren bredvid sofia och ska också fotta henne, då har hon alltså två kameror i facet. Sen fråga de efter våra nummer, absolut som att jag skulle ge det till dom?! så sofia satt och rabbla upp någon jävla story att polisen lyssnar av hennes lur och att hon och jag ska dra till grekland nästa vecka och vara borta i tre veckor. Det gick dom väl på.. Men vad gör sofia då?! jo då frågar hon om dom någonsinn vart i bandhagen? (jag bor där) de båda skaka på huvudet, men ena killen säger att de bor i högdalen en station ifrån. Men att dom inte har något imot att åka till banhagen, och sofia pushar på som bara fan och säger att det är jätte vackert där och lallalala. Tillslut frågade ena killen om hon bodde där? Då jävlar var jag snabb som fan och sa att det gjorde hon. Sen skulle vi ju alla av i tc, då sprang jag och sofia ifrån dom och drog till pendeln. Sjuk egentligen vette fan vad som försegick uppe i deras skallar men något stod ju inte rätt till ändå.

Nope nu ska jag dra ner äta något, ta itru men min mensvärk sen blir det tv sen plugg! peeaceout!

  

Kommentarer
Postat av: Sofia Larsson

HAHAHAHAH, så jävla klockrent alltså...

Något pinsamt :D Förstår inte hur man kan vara så sjukt intresserad i kind piercigar??? hm... kineser...

2009-12-09 @ 20:01:08
Postat av: gabrielle

HAhaha nej ellerhur, gud vet vad de gör med de där bilderna haha...

2009-12-09 @ 20:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0