God eftermiddag!

Jaha nu har jag kommit hem efter att ha varit ute o handlat till middagen, det blir tacos, för det har mina älskade barn bestämt!
Jag vill oxå passa på att gratulera Kenza på hennes blogg födelsedag, tror det va 3 år den fyllde!
Grattis!
Hur har du lyckats? Whats your secret ?! Give it to me!!
Hoppas vi oxå will last that long :)
Jag har aldrig kollat in en enda blogg förut, tills nu. Och Kenza verkar vara vettigare än andra "stropppar" med pengar...me like alote!
Nej nu ska jag börja steka köttfärsen, barnen vrålar av hunger...haha skämt o sido ;)

Hörs sen då! / Camilla

Kommentarer
Postat av: Ulrika

vf sa du ingeting om tacosen till mig för?

de var våldigt taskigt jag som älskar det...

fy på dig.

love you:)

2009-12-06 @ 17:00:39
URL: http://ulrikaappelgren.blogg.se/
Postat av: gabrielle

vi tvingar på henne det på lördagen ulrika ;) hahah puss

2009-12-06 @ 17:36:47
Postat av: Ulrika

låter skit bra:D

2009-12-06 @ 18:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0