GOD JUL O GOD FORTSÄTTNING PÅ ER ALLIHOPA!!

Jag hoppas att ni alla har haft en underbar jul, jag har iallafall haft det big time!
På julafton firade vi en vanlig svensk traditonell julafton, men trevigt sällskap som bestod av : Min älskade far, min faster, min farbror, mina kusiner Gabby o Madde ( mfprincess.blogg.se ) och minälskade syster Ulrika och naturligtvis mina barn o min man och förbaskat god mat !!
sen vart det lite fika o tomten kom, faktiskt 2 tomtar :) ( min äldsta son o dotter ), när julklapparna va utdelade så va det dax för lite gott vin och ostbricka med diverse kex... mums ...
På vår julafton blir aldrig någon på lyset o det e såå skönt, men tanke på ens egna barndom så älskar jag när folk kan dricka m måtta!!
Sent blev det oxå tror sällskapet åkte runt kl 00.30 det här var nog den trevligaste julen jag varit med om !!
Alla va glada och ingen stress...sånt diggar jag!
Idag va det dax för mina barns o min mans jul dom är ortodoxa o firar faktiskt på RÄTT dag, den 25/12, vi började dagen med ett besök i kyrkan där jag köpte BIBELN jag esååå lycklig nu! Min Bibel brann ju upp när vårt hus brann så det har tagit mig 2 år att hitta den svenska Bibeln för ni ska ju inte tro att den går att få tag på i tex Akademiska bokhandeln,  men den syrianska ortodoxa kyrkan hade den så nu e jag GLAD!!
Hur som helst så blev det jätte god mat sen o trevligt sällskap naturligtvis idag med!
Mina svägerskor med familj kom och min svåger samt mina sk bonus barn ( det är min svågers 2 barn , men jag tar dom som mina egna för jag har tagit hand om dom sen barnsben) tomten kommer ju oxå denna dag så det blev 2 stycken tomtar idag med fast då va det min svåger o min svägerskas yngsta dotter ;)

Vilken lyx egentligen , mina barn har 2 JULAR, 2 dagar i rad!!
Varför hade man själv inte det??!!

Hur har er jul varit o hur firar ni den ??!

God jul på er alla!! / Camilla


Kommentarer
Postat av: Rebecca

tack detsamma :)

2009-12-26 @ 00:12:17
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Lotta

Varför har du inget sagt om biblar,jag har flera stycken på svenska.Just nu ligger dom i en kartong som allting annat...men snart ska här packas upp,kommer fan inte ihåg vad jag äger och har i mina kartonger,men Abbe pratar om att här ska det kastas grejor...i hans drömmar kan jag ju tala om.

2010-01-03 @ 12:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0