GOD MORGON ALLA I DET SNÖIGA O KALLA SWEDEN!!

Okej det e såå KALLT!!
Fattar noll, först absolut nada snö sen grande med snö??
Okej det e v'äl bara o haja läget liksom ;)
Vaknade och kände att en dusch behövdes för att få mig pigg, e fortfarande sjuk men jag ger inte upp hoppet ännu om att bi frisk tills imorgon o parta parta :)
Kul att se att Gabbi kommit hem som hon skulle, baksmälla??
Och hon verkar ha haft kul eller hur?!
Hahaha JAG HATAR BILDEN; ÄNDRA FORT GABBI!!!!!! But i still love ya , you know i do that!! 
Idag MÅSTE jag handla färdigt alla christmas gifts, nu får det vara nog, tänker inte bege mig ut ihelg eller nästa vecka....

Nej nu måste jag få i mig lite frulle, så ciao så länge!! / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0