God morgon Sverige!!

Jaha idag är det Lucia firande på alla dagis o skolor runt om i Sweden...
Min dotter klädde jag som en pepparkaka idag, egentligen skulle hon kankse varit som Lucia med tanke på att det är hennes andra namn, men men...
Och min son ska vara tomte sen när dom uppträder på dagis, det är han väldigt förväntansfull över :)
Han har tjatat i en veckas tid nu om denna dag, det är ju så roligt när mamma o pappa kommer och  ska fika på dagis, då blir dom små liven så stolta :)
Jag är den mamman som går på alla jippon mina barns skolor o dagis har, tycker det är jätte viktigt , dels för barnens skull men oxå för ens egen, man missar såå mycket annars.
Min mamma var väl aldrig den som följde med på skoljippon direkt, hon va väl med nån vårsoare och avslutning, men mest kommer jag ihåg att pappa var med. Han va med överallt, det va alltid han som följde med oss till läkaren , har inge minne av att mor min gjorde det.
Hon gjorde det säker , men antagligen för sällan för att jag ska komma ihåg det.
Det va samma sak med mina små syskon då var det pappa oxå.

Här har ni iallafall en söt söt bild på min dotter som pepparkaka, tyvärr ingen på min son då han har tomtekläderna på dagis, dom ska byta om där, och väldigt viktigt var att jag skulle ha med mig tomtemask oxå när jag kommer för det ville han ha!! Sötis :)

Kommentarer
Postat av: faster

Lilla gullunge you made my day!

2009-12-11 @ 10:12:38
Postat av: prinsessan madeleine

HON ÄR FAN DEn SÖTASTE SOM NÅGONSIN LEVT!!!!!!!!!!!!

2009-12-11 @ 17:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0