Godjul på er!!

Igår var det julafton, som camilla redan har berättat om efetrsom vi firade den tillsammans hemma hos henne. Som sagt mycket trevligare än vanligt med tanke på att det satt ingen där helt prutt full och somna i soffan, samt de två matglada! HahHAHAH elak jag är but thats true! Igår grät jag faktiskt första gången på julafton man gör det men någondag måste väl vara den första. Ni vet korset som Camilla visa upp här i bloggen som hennes man hade gjort? Han hade gjort ett likadant till mig! Bara tanken på att han hade setat hemma och gjort den till mig fick mig att gråta, vet inte vart tårarna kom ifrån men jag blev så jäkla glad. PLUS att han hade precis blivit klar med den ungefär tjugo minuter innan jag kom. Så den ska jag sätta upp ovanför sängen. Men först ska jag möblera om tror jag. Men bild på korset kommer imorgon (:

Julafton är en dag alla firar men på så många olika sätt. När jag pratar med folk hur dom firar jul är det helt tvärt om. När man tänker på hur jag firade när jag var liten och nu är det som dag och natt. När jag var liten var det oftast bara jag mamma mäd pappa (om han var hemma) samt min morbror. Sen för några år sedan så började vi fira med Camilla och alla andra och nu är det verkligen fullt hus på julafton. Eftersom min pappa firar jul den 25 så hade vi för det mesta två julaftonar den 24 med mammas sida och 25 med pappas. Så jag fick faktiskt äran att se tomten två dagar i rad, om han kom haha.

Jag tycker att jul afton är en skit bra dag och jag tycker att den är jättemysig MEN  det är inte samma sak nu som när man var liten, det är som en helt vanlig dag. Men fortfarande mysig. Jag tycker fortfarande om julen men man är inte lika spänd längre, fast julklappar vill man ju alltid ha. Jag tycker det är skit roligt och se hur glada barnen blir när de får sina klappar, haha Gabriel var jätte söt gick och tacka för packeten innan han hade öppnat dom, och nana var först livrädd för tomtarna sen när hon insåg att hon fick packet från dom stog hon och skrek i soffan att hon ville ha mera. Sånt är kul. Och jag började gråta.. och Camilla fick det på film lyckat? haha mäd började också gråta frö hon fick alla twilight böckerna av Camille och Camilla på engelska så då satt vi där och böla båda två haha.

I love my white family, de är fan bäst!!!

Jag hoppas verkligen att ni alla har haft en sådan trevlig jul!! Puss/ gabrielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0