GODNATT/ G

nu har jag suttit och pluggat hela kvällen.. eller för vissa kanske kvällen precis har börjat men för mig håller den på att ta slut sakta men säkert. Det värsta som finns är att få förfrågningen om man vill hänga med ut och man vet att  man så gärna vill men man kan inte.. måste verkligen hålla hårt i pengarna nu till kryssningen plus att jag måste plugga. Har setat och pluggat hela kvällen. KUL LIV! men det kommer någon såsåså bra utav det, körkortet!!

just nu håller jag på att laga middag mackaroner med ostsås är inte så sugen på gryta idag så det får bli imorgon istället. Så ska jag se lite på tv med mam sen blir det att tooova. GODNATT!
 
jag och sofia innan utgång, a man got to do what aman got to do liksom ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0