Godnatt!

Just nu ligger jag här och trängs i sängen. Första blogg inlägget från mobilen då haha. Får se hur det går! Jag och ulrika har en ny plan hur denna natt ska gå av stapeln, det är jag george alis och ulrika som sover tillsammans. Vi är begravda av täcken, i promise.. HAHA camilla höll på att döda mig och ulrika, ta den ena och slå med den andra, vi vägrade lämna hennes rum eftersom vi inte är trötta så ville vi prata men det gick camilla icke med på. Plugget gick absolut inte bra idag, har inte pluggat ett skit till provet imorgon. Men jag ska plugga till skolan och sen har jag hål timme också innan provet och då ska jag plugga, egentligen är det ganska lätta säker liksom, komme ihåg förra engelska provet, hade inte ens tittat igenom papperna och jag fick g. Nope nu ska jag försöka sova! Peaceout/ g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0