Gopd morgon

Nu börjar jag få personangrepp här på bloggen , så jag har talat med polisen, dom tyckte jag skulle anmäla det, så på måndag går jag ner med utdrag av allt skit folk har skrivit om mig. Jag tycker du kan träda fram för jag skiter i vem du e, men du kan ju komma hem till mig o prata om detta, om du nu känner mig så väl. Och ja jag gifte mig borligt, so what?! Då e min syster Carina oxå fattig, och min svägerska och alla andra som gift sig borgligt. Jag har råd, belive me.. men jag föredrar att lägga pengar på annat än på folk.
Och jag skiter i vad folk tycker om att jag födde barn utanför äktenskapet, jag behöver inte vara gift för att skaffa barn... JAG E SVENSK!! 
Just det min faster e den finaste som finns, har aldrig sagt ett ont ord om henne, för det finns inget!!
Däremot hittade jag på en "tanke" som jag sa lite ironiskt till 2 personer, för då vet jag vem som sagt det... ;)
im not a stupid girl...
Jag tycker  bara att du är feg , riktigt feg som inte vågar stå upp för vem du e...konflikträdd??
Det räcker nu, för jag orkar inte lägga ner energi på skitfolk som dig!

Denna morgon vaknade jag upp för min son kröp ner under täcket och ville gå ner o kolla på barnprogram så det va bara att gå ner :)
Nu ska jag gå o äta frukost sen ska jag dra ut allt från bloggen o förberade för imorgon...

Kram kram / Camilla

Kommentarer
Postat av: Maria

Men usch, läskigt. Hoppas dom slutar.

Man behöver väl inte va fattig för att man gifter sig borgligt??? Vilken skit. Nä vilka konstiga åsikter personen verkar ha.

energi ska man lägga på annat tex kärlek =)

Ha en bra lucia.

kramar

2009-12-13 @ 10:21:29
URL: http://mammatillemelie.blogspot.com
Postat av: Camilla

det har du rätt i maria, tack för ditt stöd!

Ha en trevlig lucia kram karm

2009-12-13 @ 10:51:59
URL: http://myblacksista.blogg.se/
Postat av: jj

personangrepp började DU med när du började skriva en MASSA skit om Frida!!! Så ta ut allt du skrev om henne ;) Du ville ju ha Glamour och var såå glad för att det började hända på din blogg... men nu så verkar det som att du ska få skriva hur mycket skit som helst om andra men alla ska vara snälla och trevliga mot dig.Du uttrycker dina åsikter om andra och folk gör det samma om dig..

2009-12-13 @ 22:42:03
Postat av: Latinbeauty

Alltså camilla...den här personen har komplex..hehehe defenitivt,inget liv alls..gumman sluta slösa energi på den här saken(jj) hehehe...Har inget liv...BORING..



JJ eller vad du kallas..varför kan du inte bara komma fram?snacka om att vara omogen..vissa har ett liv och har viktigare saker att göra..skaffa ett liv och bry dig om dig själv...så ska du se hur fint livet kan vara...såå lever du längre också!!

2009-12-14 @ 09:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0