Gott nytt år till er alla!!

Jag kommer nog inte ha tid att blogga så mkt idag, konstigt va ?!
Nej men det är full fart här hemma ska laga nyårsmat strax och sen e det väl dax att piffa upp sig lite ;)
Va på Ica Maxi nyss o handla sånt jag glömde igår, för visst e det typiskt man gömmer fan alltid ngt!!! Arrrhh...
Och fan i helvete va mkt FOLK det va!!
Handlar alla i sista minuten eller??

Jag hoppas att ni alla kommer att få en riktigt mysgig o rolig kväll/ natt ;)
Och jag önskar er alla ETT GOTT NYTT ÅR!!

Ta hand om er nu så hörs vi av nästa år :)

Peace and love / Camilla


Kommentarer
Postat av: emelie anderssson

Svar:

Okej :)

Ja det är ett tag kvar.

Jag är också 17 :)

2009-12-31 @ 15:04:35
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0