Guess what?!

jag äter just nu frukost? big suprise va?
för de som känner mig vet om att jag aldrig skulle äta frukost den här tiden på dygnet skulle aldrig ske. Tycker att det är så jävla äckligt att äta tidigt på morgonen  så det är sjukt. Ibland kan jag sitta hungrig i tre timmar innan jag äter för att jag inte får ner något. Rätt onödigt egenligen men så har jag alltid vart. Vaknade klockan sex när jag egentligen kunde gått upp klockan sju, men skulle fråga min syster en sak och då orkade jag inte somna om, min farbror har fått för sig att man mår bättre, så vi får väl se hur jag kommer må idag haha. Ser verkligen framemot skolan idag ska jobba på utav bara helvete så jag får G i måleri, för att nästa vecka missar jag två dagar pga kryssningen. Men det är de värt!


HAHHAHA camilla kommer bli rädd när jag kommer idag med tanke på hur mycket kläder jag har med mig, lär ju tro att jag aldrig planerat att åka hem.. BTW  tror inte sofia kommer till dig idag, hon har fått halsfluss! Nu ska jag glo vidare på tvn, ha en trevlig dag! / g



see you later bebooe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0