Hahah?

Mamma och jag snackade imorse om att enzo skulle behöva mer hundmat hem, och eftersom påsen är så jävla tung så kom hon på ideen att vi kunde sätta påsen på cykeln och att någon kan hålla där bak och någon kör. Nu kom hon helt plötsligt på ideen att man kan köpa en pulka och sen sätta påsen på den och köra hem pga all snö, då tyckte jag att camillas barn kan få pulkan efter vi har gjort det lilla projektet, då säger hon nej med dom kan få den efter vintern. HAhahah hur kul är det att få en pulka när vintern är slut? Ungar något att se framemot hahhahaa... / g


Kommentarer
Postat av: vi som älskar Enzo

Åh vilken fin hund!Vackraste labradoren jag nånsin

sett!Men kunde inte någon ha tagit bort den där ungen som krälar på honom!!!!Upprörande på min ära!

Att oskyldiga djur ska behöva stå ut med sådant!!!!

2009-12-18 @ 10:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0