hahahaha snart vet jag vem du e ;)

Jaha jäklar va påhopp man får då??!!  Shit alltså, jag har sagt vissa saker om min mans familj till endast ett antal få personen... Bara för att veta vad som kommer ut och då veta av vem ... Så det är inte så svårt att veta vem som skickar dessa skit kommentarerna till mig.... Soon i will know, och då kommer du få stå till svars. 
Varför blir man så upprörd över vad jag skriver om mina tvilling systrar?!
Om jag skriver om dom varför verkar det som om att du  tar det såå personligt??
Det e ju inte ens om dig jag skriver?! Och du vet inte hela sanningen heller. Om jag e en manupulativ männsika så måste ju ni vara jävligt korkade o lättblåsta som lyckas bli manupulativa av mig..
HAHA då e jag grym!!
Vilka grejer jag kan göra då med människor....
Frida tog inte hand om oss?? Vi tog hand om henne!
Kolla vem hon va när hon kom hit, och kolla hur hon blev sen o kolla hur hon e nu...
Är jag som min MAMMA?? Nej du skulle inte tro det, jag är låååånga vägar från henne,
folk har alltid sagt att jag är som min FARMOR... Det e jag stolt över!

Ja ibland är jag skadeglad över andras misslyckanden framför allt när det är såna som vill svarta ner mig, för WHAT COMES AROUND GOES AROUND!!!
Karma ni vet?!

Jag har inte tid med såna som er utan ta o skaffa ett liv....
Tänker inte bry mig om vad ni säger...

see ya around, i belive ;)  / Camilla




Kommentarer
Postat av: ...

Att du ens vågar jämföra dig med din farmor!!!!!! Hon var en underbar människa och du är en liten white trash!!! så förnedra inte henne genom att gemföra henne med dig! Våga inte ens!!!!

försök du att förklara dig..den som känner dig vet exakt hur du är! berätta lite om dina knarkproblem också så glamour sätts igång! hahaha



Jag kan säga så här: Du har mig bland dina vänner på facebook...men du brukar ju själv säga håll dina vänner nära, dina fiender närmare!



Just det Camilla WHAT COMES AROUND GOES AROUND!!! Då vet du vad som väntar dig!!! hahahahahaha väääääldigt mycket!! tick tack..tick tack...

2009-12-09 @ 22:30:46
Postat av: annelie. camillas storasyster

om någon har något o säga elr tycka om min LILLASYSTER hädanefter så kom till MIG. ETT JÄVLA ORD TILL OM HENNES PERSON SÅ KMR JAG TA REDA PÅ VEM DU ÄR O TRO MIG DU KMR ATT FÅ DANSA ORDENTLIGT. O TRO MIG DETTA ÄR INGET HOT DET ÄR ETT FUCKING JÄVLA LÖFTE. HOPPAS FÖR DIN EGEN SKULL ATT DU HAR FATTAT!!!! ANNELIE CAMILLAS STORASYSTER

2010-01-07 @ 13:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0