Hallå alla pigga!!

Godmorgon, godmorgon!! Shit va jga e trött...e jag ensam om det??  Jag vaknade till total kaos hemma, barnen skrek och min äldsta son hittade inte sitt busskort, den dök upp senare men då va det för sent att ta bussen till skolan , så deras pappa fick skjusa dom... Antar att dom va glada för det.
Jag bara undrar vart e VINTERN??!!  Jag vill ha snö, o ppulka med barnen o göra snögubbar :)
Men just nu verkar det mer vara höst, känns som om det e oktober INTE december, eller vad säger ni??
Jag håller tummarna för en VIT jul iallafall....det måste liksom snöa då så man får lite julkänsla...
Jag hatade högtider när jag var liten, julen, påsken, midsommarafton, nyår tom min egen födelsedag!
Varför?? Det ska jag tala om senare.... Har inte tid just nu, måste iväg med min älskling till läkaren....

Vi hörs sen, nu måste jag kila!!   See ya all later  / Camilla

Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe nä du är verkligen inte ensam om att va trött ;)

Jag vill med ha en vit jul. Om vi önskar riktigt hårt så kanske det blir så :)

2009-12-07 @ 16:56:14
URL: http://mammatillemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0