han betalar allt, toppen..

Shoo katt!

Människor som skickar sms till mig på spanska kan ju inte vara riktigt kloka? Haha jag kan ju knapps svenska liksom synd men sant. Engelska förstår jag helt och pratar när jag vågar. En gång kom jag fram till att när både jag och melina har druckit så kan vi börja snacka engelska med varandra varför vet jag faktiskt inte, vi kankse tror oss att vi är lite speciella då. HAHAha kul nyår om vi drar runt och snackar engelska och Pussie som knappt förstår omg.

Nu på kvällen drog jag till affären och köpte en ben&jerry åt den när jag kollade på mitt framtida yrke svenska hollywood fruar thats what im gonna be when i grow up! HAhahaha men jag hatar den där jävla anna anka? kan inte hon bara dra åt helvete, samt anna nicol? idiot fanskap. Men maria är ju sten rolig. Haha skrattar varje gång jag ser henne. Hon skulle kunna få ha ett eget program!! "han betalar allt,toppen" det bästa hon sa i hela serien.

Peaceout/ Gabrielle

Kommentarer
Postat av: Alina

nattinatti =)

2009-12-30 @ 00:51:54
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G

va bra :) jorå de e finfint :D <3

2009-12-30 @ 10:51:17
URL: http://vaniline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0