Happy birthday to ME!!

Grattis till lilla mig då, idag fyller jag nämnligen år, hur mycket?? I never tell ;)
Haha nejdå, gammal är jag inte men om TVÅ år då går jag in i en kris....
Min älskade man gav mig en Bibel med bilder, love it! Precis vad jag önskat mig sedan mitt hus brann ner.
Mi syster gav mig ett par skit snygga skor, jag skrev om det igår.
Min faster o kusiner gav mig ett par gardiner till mitt sovrum som jag ville ha! Dom e sååå fina...
Sen har jag fått en massa telefon gratulationer idag, Tack så mkt!
Min faster sjöng en förkortad verison av jag må hon leva i telefonen åt mig :)
Min man grattade mig först igår kväll jag sov men han väckte mig strax efter kl 00.00 med en puss o en kram o ett GRATTIS!!
Sedan va det min kusins tur efter det jag sov typ men stod upp iallafall o tog emot en kram,
sen fick jag ett sms av min kära svägerska Maria som gratulerade... puss på dig gumman!
Och imorse gartulerade min syster Ulrika, o mina barn mig :)
Pappa ringde oxå naturligtvis, love him över allt!

Snart kommer Katja, så nu ska jag baka my famous kladdkaka ;)

Ha en bra dag allihopa!!
/ Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0