happy sankta lucias day!

Godmorgon!
som sagt vi har en ny design här i bloggen som ni ser. Ni som vill designa er egen blogg kan gå in på picnik.com det är en jätte bar hemsida där man lätt kan fixa headers. Om ni inte skulle förstå så är det bara att skriva en komentar så förklarar jag gärna (:

Jag har precis fått i mig lite fruksost och kollat på slutet av happy feet, ban blir så glad när man ser den filmen när de stampar i marken och har sig haha. Idag mår jag inte så bra.. Känns som jag har feber i kroppen, och igår fick jag för mig att jag hade ögoninflemation så idag går jag med glasögon hela dagen. Får ju fan inte bli sjuk det är fiftyfifty på onsdag. Ska ringa min bror idag också det får jag INTE glömma.

Nu ska jag  ut och köra lite, hörs sen peace&love! /g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0