Härliga värme!!


gud vad jag längtar tillbaka!!
Thailand är ett så härligt land och det är såå varmt o skönt...
Va där i april o hälsade på min käraste vän Katja där, hon jobbade för fritidsresor... Vi överaskade henne sååå grovt!!
Hon hade ingen aning att vi skulle komma och hon hade nog aldrig förväntat sig det.. Det va nog det bästa jag har gjort.
Jag ska tillbakla dit med mina barn över jul o nyår något år...när jag har råd ;)
Det kostar typ 100.000 kr för hela familjen att åka.
Så det kommer ju hända imorgon direkt :)
Och min faster o kusiner o farbror ska med oxå, vi har redan planerat det, plus att vi ska hinna till elfenbens kusten oxå...o libanon sen e jag nöjd. Och detta har vi redan pratat det är redan bestämt  men vi ska bara slå till eller hur älskade faster??!!
Men jag ska dit, thats my goal!!
Och det hade aldrig hänt utan hjälp av Gabby som faktiskt tvingade iväg oss, hon övertalar bra ;) Och ulrika o melina ;)
Och min kära svägerska hjälpte oxå till med Nisha!

Nu ska jag duscha min barn sen har jag lovat dom att kolla på mammas pojkar... sen e d läggdax!
Mammas pojkar har ni sett den??!!
Haha diggar den syrianska mamman hon knäcker!

Peace! / Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0