header

Nu har jag fixat lite här i bloggen käraste camilla var inte riktigt nöjd med fotot på henne så det fixade jag lätt! det finns en jättebra sida på internet som jag fick från amandosh där man kan göra massor av olika collage och andra roliga saker med sina bilder. klicka här: www.picnik.com så kommer ni enkelt till sidan. Programet funkar dock inte på alla datorer, det funkar inte på min eller mammas dator men på pappas funkar det konstigt nog. Det är gratis och hur lätt som helst, när man väl har fattat det haha.

Pratade nyss men Nana i telefon, camillas yngsta dotter. Hon är två år, mycket intressant samtal hade vi. Pratad lite om hennes docka som sover, och hennes hello kitty som är borta. samt min hund enzo haha. Tillslut orkade jag inte prata med henne längre så jag la på. Thats how we do it! alltid när jag ska prata med henne i telefonen ber camilla mig lägga på när jag inte orkar prata längre haha.

Nu ska jag dra mig neråt och umgås med folket och försöka få i mig lite av grytan pappa har lagat om det finns något kvar vill säga, sen blir det stenplugg resten av kvällen. har inte fått så mycket gjort tills nu, det är inte så lätt när huset är fullt med folk. peeaceout/ gabrielle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0