hejhejhallå!!

Nu är ja tillbaka igen, kan ju bara säga såhär på vinter gäller busskort! fyfan vad läskigt det är att köra när det är såhär halt ute, på 70 vägar fick jag köra 50 om inte mindre. Var för rädd alltså. Och mitt ivägarna ber camille mig tvärnita för jag ska känna på väglagen, jag lovar han skulle kunna öppna sin egna halkbaneskola där i hovsjö haha. Sen tvingade jag ut camilla med enzo också haha, lite rädd var hon men hon klarade sig bra ändå! Lite skillnad mot henes lilla hund.

Pratade nyss med min sister i telefon:

Jag- hallå
Mäd- vad önskar du dig i julklapp
Jag- jag vet inte
Mäd - amen du måste säga nu för att jag ska köpa allt idag
Jag- ok, men jag önskar mig ett par skor från dinsko
(beskriver hur dom ser ut)
Mäd- men måste du önska dig skor?
Jag- men då önskar jag mig en väska?
Mäd- men kan du inte önksa dig kläder istället?


Hahahaha vad är meningen med och fråga då?! När hon ändå själv har bestämt vad jag ska önska mig? haha. Nu ska jag ner och kolla på televisionen med mamma! pusshej/ g

Kommentarer
Postat av: madde

men det skulle vara mycket enklare för mej om du önskade dej saker som jag vill köpa!!!!

2009-12-16 @ 23:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0