Hello beuty!



Nu har jag hämtat ut mina nya fina skor:) I love them!!
Jag är som sagt sko fetisch... Vilket jag har efter min faster...tack ;)
Min man uppskattar det dock inte lika mkt... O inte min dotter heller :( 
Men hon är o andra sidan likadan som mig, så när hon vill ha ett par skor o jag säger nej då får jag minsann äta upp det... då kör hon med, varför får du men inte jag???
Så nu gömde jag skorna på en gång i min sko hylla, hoppas hon inte märker dom hihihi...
Jag beställde dom först i strl 36 men dom va för små, så jag beställde ett par i strl 37... men dom va för STORA!!
Hallå?? skumt..men jag tycker om dom såå mkt så jag ska behålla dom iallafall o köpa  en sula o lägga i så fixar det sig ;)
Samma hände med ett annat par jag köpte från samma ställe , men men...

Idag MÅSTE jag köpa julklappar det blev inte av igår... Det fattas 3 st till Nisha o 3 st till George o 1 st till Gabriel.
Jag har nämligen bestämt att barnen ska ha 6 st julkklappar  var i år....
Sen ska jag till pappa :)
O mannen min ska till läkaren strax...

Tingeling så länge!!
/ Camilla

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad tråkigt att storlekarna är så konstiga..Varifrån beställde du?

2009-12-09 @ 10:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0