im clean!

Haha nu har jag badat! vilket jag hatar att göra men med musik blir allting bättre, så jag koppla som vanligt in högtalarna i badrumet och lyssna på min ipod! så jag sjöng och gapa i min ensamhet där är det ända stället folket inte ber mig att vara tyst.. sorligt men sant. Pröva det! så mycket skönare att bada med musik till.      Jag ska vara ärlig funderade på att skippa skolan imorgon skolka och dra till camilla redan på morgonen, men min vän sofia har en bra påverkan på mig! så imorgon ska jag dra till skolan jobba effektift så jag blir klar men den jävla väggen, sen ska jag möta upp sofia på pendeln och vi ska dra hem till camille & camilla! Har ett stort engelskaprov på fredag som vi ska plugga på där. Samt ska jag hjälpa camilla i tvättstugan, inte för att hon pistol hotade mig som andra skulle sagt! utan för att jag SJÄLV vill det. Nu ska jag äta en lussebulle och messa min käre farbror! på återseende/ g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0