Inlägg från sängen.

Hejhej! Lite tråkigt av mig att inte skriva något idag tycker jag.. Och sen när jag väl skriver så får jag värsta utbrottet, men med all rätt! Men det ska vi inte ta upp nu. Så vad har jag vart upptagen med hela dagen då? Jo dagen började med att jag vaknade vi åt frukost allihop utom camille då men han behövde bevisligen sova med tanke på att han vaknade vid tolv. Sen drog jag och camille ut och körde, lotta ville ha skjuts till jysk så vi körde henne, måste erkänna att det var lite skrämmande att ha lotta i bilen men det gick bra, hon tyckte jag var duktig. Jag och lotta gick också in på rusta där hittade jag mammas och pappas julklapp, nu har jag bara mäd kvar! På eftermiddagen kom Katja också så fika vi. Trevligt var det! Jag camille, george och Nana drog också till maxi där vi köpte present till camilla. Och det kan jag ju säga var sista gången jag går på maxi med Nana hon skulle ha precis allt som hade med hellokitty och göra! Dog nästan.. Lite utav min dag det. Nu ska jag sova :) puss/g

Kommentarer
Postat av: Ulrika

det är min systerdotter det.

älskar att hon oxså tycker om hello kitty:)

preics som hennes moster hehe

love you

2009-12-13 @ 09:40:31
Postat av: gabbi o camilla.

JAAAAA ulrika ni båda dödar oss hhahahah love you

2009-12-13 @ 10:49:59
URL: http://myblacksista.blogg.se/
Postat av: Ulrika

jag vet.

dom två största hello kitty gangster som finns vet ni:P

älskar er

2009-12-13 @ 11:11:19
URL: http://ulrikaappelgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0