julklappar.

just nu sitter jag och pratar med melina i luren vi planerar in för nyåret, vad ska man ha på sig? vad ska man ha på fötterna? och vad ska man dricka? fuck allt måste planeras haha. Nej nu ska jag sova men tänkte lägga upp bilderna på julklapparna jag fick :) Godnatt!! puss/ gabrielle



Skorna fick jag av min lillasyster.
Egowoman fick jag av mamma och pappa.
Drömboken fick jag av Camille Camilla och barnen.
Perfymen fick jag av men farbror och hans fru.
Badrocken fick jag av mamma och pappa.
filmen baksmällan fick jag av ulrika
Röda skinnhandskar fick jag av mamma och pappa.
Perfymen fick jag av Christian och lorine.
Kakelplatta med mitt namn på fick jag av alison.



Det fina korset som Camille har gjort till mig!!! blev så glad så jag börja gråta haha.


Kommentarer
Postat av: CAMIE

SV: Haha, ja det är det! Visste bara inte exakt vad det hette men du förstod ju iaf ;D



Det va snyggt men gjorde det inte väldigt ont!? :S

2009-12-27 @ 00:36:28
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: b.esa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

fin blogg btw.

2009-12-27 @ 02:47:54
URL: http://beesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0