Julmiddag idag

Godmorgon! fan fan fan fan säger jag, min plan idag var att vakna klocka ett gjorde jag det nej? vakna kvart i tolv för att jag var kissnödig. Jag hatar när ens skönhetssömn ska behöva störas av något så idiotiskt som kiss. Anledningen till att jag ville vakna ett var för att jag lär vara uppe hela natten inatt och firajul HAHAHa det är ju idag jag och sofia ska laga julmiddag åt folket. Det ska bli såsåså kul! undrar bara om jag kanske har förlite dricka? vi får väl se det löser sig alltid på det ena eller andra sättet.

Igårkväll snackade jag med min farbror i telefonen ungefär en timma, och som vi skrattade alltså. Jag dog nästan så kul man kan ha åt en människa egentligen. Elakt att sitta och skratta åt folk men vem har inte gjort det liksom?
Det börjar bli brottom nu med min teori.. Stadstrafik och landsväg är klart och nu är det bara resten kvar som jag måste repetera.. så camilla kan förhöra mig, jag hoppas att det går bra, måste bara sätta mig ner och göra det. Satt och plugga till 2 inatt duktigt av mig tycker jag haha.

Nu måste jag ner och hämta frukost sedan ringa sofia och prata med henne dumbommen tryckte ju bort mig när jag ringde nyss hon kanske sover, sen vet jag heller inte vad jag ska ha på mig ikväll, hon sa något mysigt som leggings och linne? men det är väl rätt så basic sen har man något till. Vi får se hur jag gör, jag vill ha min kjol på mig idag.. fyfan det är alltid klädproblem alltså vad man än ska göra.. Juste de skulle komma och hämta upp mig också!!!! de hade jag glömt.. Ha en trevlig dag!! / gabrielle



Middag by sofia and me! någon som skulle våga äta? haha

Kommentarer
Postat av: Mandy - En Masjävel

jag är en sån som gillar när det är fart och det häner mer i sthlm än i gävle om man säger så.. där jag bor nu... jag kommer från gagnef i dalarna... typ borlänge.. :p



läget i dag?

2009-12-22 @ 12:58:08
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0