Kista kap crazy dog

Hejhej hallå!!
Nu är jag hemma från kista igen, det är verkligen FÖR varmt för att gå runt där i en fjäll man dör ju kan jag lova! jag köpte julklappar till mina två kusiner christian och romeo vad de ska få skriver jag inte här okej romeo är liten så han kommer ändå inte in hit och läser för det kan han inte ens haha. Men christian har kanske hittat hit vem vet ;) Samt köpte jag faktiskt en tröja till moi. Jag och melina åt på sandys det är så jävla gott där alltså. Kom precis in från en promenad med enzo, hunden är ju galen i snö alltså, tusse!



tröjan jag köpte, den ser lite blå ut men den är lila. Den ska vara lite oversize sådär tror jag? testa den aldrig i affären, 89kr kap? hellyeah.



Galen hund leker i snön så öronen flyger.



Fint va? PUSSPUSS!/ g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0