kris.

fuck it! hatar när man kommer på klockan halv tolv på natten att man inte har några tamponger? vadå kunde man inte komma på det lite tidigare när affären var öppen? Man har liksom verkligen noll så man inte ens kan klara sig till imorgon och då är det kris. So a man got to do what a man got to do liksom, så det var bara att klä på sig och dra till macken och köpa. KUL, nu är jag tillbaks i nattkläderna ligger i sängen och velar om jag ska se på friends eller två och en halv men. Var trött ett tag så tänkte bara lägga mig direkt, men prata med min farbror i telefon skratta som vanligt och nu är jag pigg igen.. Har ett glas mjölk och choklad somm mamma köpte till mig idag, så det är vad jag tänker roa mig med nu! peaceout/gabbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0