Life is good

Min älskade kusin har äntligen tagit sig upp från sängen, i made her do that!
Hon måste ju äta något, dock sakta men säkert ;)
Pappa e på röntgen nu, han e nog strax klar så jag ska åka o hämta honom strax.
just nu njuter jag av mitt liv för fullt, det snöar :) jippi... Nu kan jag äntligen åka pulka med baren hoppas jag för det har jag längtat efter!!
Och nu börjar den rätta julstämmningen komma oxå, för det får man ju inte om det inte finns någon snö.
På julen ska det vara vitt!!'
Håller ni inte med??!!

let it snow let it snow let it snow  :)   / Camilla

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas hon mår bättre snart och att det gått bra för din pappa.

Håller helt med, på julen ska det va vitt. Och som det verkar nu så blir det så =)

JObbar du på onsdag??

Jag ska dit då iaf. KAnske ses

kram

2009-12-14 @ 14:54:11
URL: http://mammatillemelie.blogspot.com
Postat av: h a i d i s -

Hoppas du hade en mysig tredje advent! ^^

.. i efterskott såklart, det var ju igår (a)

2009-12-14 @ 17:08:21
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0