lista

Iväntan på att min kusin ska komma får ni en lista hahah mongo!! / g

Namn: Liby Marie-Gabrielle Appelgren Obrou
Ålder: 18 år
Ursprung: Sverige och Elfenbenskusten
Nämn något som gjorde dig glad igår: det kommer väl inte moi ihåg
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov som en stock
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt parkerad framför datorn
Det sista du sa högt: JAG?!
Det senaste någon sa till dig: det här borde du kunna kvalificerat struntprat.
Vad har du druckit idag: vatten och saft
Vad var det senaste du åt: mat från grillen
Vad var det senaste du köpte: Klänningen till julafton i think
Vad är det för färg på din ytterdörr: gråblå
Vad är det för väder hos dig nu: iskallt+snöö
Godaste glassmaken: Beror på om det är sommar eller vinter?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: i dont know?
Sover du tungt: tydligen så gör jag ju det
Drömmer du mardrömmar: händer inte ofta
Trivs du med ditt jobb: jag jobbar inte
Favoritklädsel: leggings och något uppe är ju rätt bra haha
Vad ser du om du tittar till höger: ut genom fönstret till bommarna.
Vad gör dig glad just nu: Mitt prilliga humör.
Vad ska du göra härnäst: Fortsätta svara på frågona kanske?
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: prillyprilly
Hur många kuddar sover du med: 2 stora och 5 små.
Morgon eller nattmänniska: HAHA morgon
Vad är viktigast för dig: to live my life.
Är du kittlig: OM jag är
Snarkar du: sometimes haha
Stjärntecken: kräftan
Stökigt eller välstädat: städat, behöver dock inte vara väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0